mandag den 27. august 2012

Donere æg???

Så er kæresten og jeg hjemme fra en SKØN ferie og nu er det meget snart Torsdag. Kun 3 dage tilbage.......!

Jeg er SÅ spændt på denne samtale. Jeg har læst brochuren, som vi fik tilsendt med posten, og der står i denne at man skal tage stilling til, om man vil donere æg.
Min første tanke var "NEJ". Jeg fortalte dette til kæresten, og det satte han spørgsmålstegn ved. Han sagde at det ville kunne gavne andre barnløse familier, hvor det er kvinden der "ikke dur". Han spurgte om ikke jeg ville blive glad for at vi kunne få doneræg, hvis ikke selv jeg kunne danne nogle der var brugbare.
Det har sat mig meget i tænkeboks. Et eller andet sted er det jo totalt egoistisk, ikke at takke ja til at blive doner. Men på den anden side, tror jeg, at jeg for altid vil kigge på små børn på gaden, og have en tanke bagerst i baghovedet om at det barn i realiteten kunne være mit!
Åhh jeg ved snart ikke hvad ben jeg skal stå på. Jeg vil jo bare gerne have min egen lille baby, og havde slet ikke tænkt tanken om at man kunne vælge at donere de æg de tager ud, og som vi ikke selv skal bruge.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar